Actele necesare infiintarii infiintarii unei asociatii sunt:
- cererea de înscriere in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor;
- actul constitutiv in forma autentica sau atestata de avocat;
- statutul asociaţiei in forma autentica sau atestat de avocat ;
- extras de carte funciara al imobilului – sediu viitoarei asociatii;
- act de identitate, cazier fiscal, cazier judiciar pentru membrii fondatori ai asociatiei;
- act de identitate al proprietarului imobilului;
- contract de inchiriere / comodat incheiat intre proprietarul imobilului si viitoarea asociatie;
- dovada efectuarii varsamintelor bancare privind patrimoniul initial;
- dovada disponibilitãţii denumirii eliberatã de Ministerul Justiţiei;
Pentru constituirea Asociatiei, societatea noastra efectueaza urmatoarele servicii:
- consultanta prealabila;
- obtinerea extrasului de carte funciara pentru sediulasociatiei;
- concepere, redactare contract de comodat / inchiriere;
- obtinere rezervare denumire Ministerul Justitiei;
- concepere, redactare act constitutiv;
- concepere, redactare statut;
- depunere dosar Judecatorie;