Asociatie

Actele necesare infiintarii infiintarii unei asociatii

Actele necesare infiintarii infiintarii unei asociatii sunt:
a.) cererea de înscriere in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor;
b.) actul constitutiv in forma autentica sau atestata de avocat;
c.) statutul asociaţiei in forma autentica sau atestat de avocat ;
d.) extras de carte funciara al imobilului – sediu viitoarei asociatii;
e.) act de identitate, cazier fiscal, cazier judiciar pentru membrii fondatori ai asociatiei;
f.) act de identitate al proprietarului imobilului;
g.) contract de inchiriere / comodat incheiat intre proprietarul imobilului si viitoarea asociatie;
h) dovada efectuarii varsamintelor bancare privind patrimoniul initial;
i) dovada disponibilitãţii denumirii eliberatã de Ministerul Justiţiei;
Servicii propriu zise
Pentru constituirea Asociatiei, societatea noastra efectueaza urmatoarele servicii:
-    consultanta prealabila;
-    obtinerea extrasului de carte funciara pentru sediulasociatiei;
-    concepere, redactare contract de comodat / inchiriere;
-    obtinere rezervare denumire Ministerul Justitiei;
-    concepere, redactare act constitutiv;
-    concepere, redactare statut;
-    depunere dosar Judecatorie;
 

Politica de Cookie